1fatma_nurr Kızlar gebelikte aşırı zayıf olanlar icin kilo aldırıcı bir öneriniz varmı birde kilonuz kaç ilk başlarda
Kbraozdemir0206 1fatma_nurr 56 ile hamile kaldım şuan 61 olmuşum bence çok kilo.iyi değil doktorumda öyle diyor bebeğin gelişimi güzel ben saglikliyim artı kilo almak isteme bence
aslhnkrts9 1fatma_nurr 54 kiloyla hamile kaldım şuan 52.6 yım sağlıklı olup ona göre beslendikten sonra önemi yok diye düşünüyorum
Melike_4949 1fatma_nurr bence ekstra kilo almaya çalışmayın bebeğin gelişimi iyiyse , normal sağlıklı beslenin almanız gereken kiloyu alın yeter
FatmaE 1fatma_nurr Evet ilk üç ay midemin bulantısından hiçbişey yiyememiştim ama 2. trimesterda öyle bi açıldı ki iştahım anlatamam o da beni toparladı çok şükür inşallah sizde toparlanırsınız bir an önce 🥰