1palyaco Gebeliğimin ilk gününden itibaren iki göğsümde hassasiyet vardı fakat bugün sağ göğsümde o hassasiyet yok korkmalı mıyım . 6buçuk haftalık gebeyim . Daha önce kalp durması sonucu kürtaj oldum .
Tubii44 1palyaco Hiç korkma zamanla geçiyo zaten bende 11+5 günlük hamileyim yaklaşık 3 haftadır tamamen yok ağrı geçiyo yani
Ezgi2301 1palyaco ben hala aynıyım 8+2 yim ve ilerleyen zamanlarda da aynı devam ediyor diye biliyorum burda öyle okumuştum iyice bir araştır bence
Yasemincee26 1palyaco canm bende 5 haftalık tam 7 ye kadar vardı göğüs hassasiyeti bu hafta 8. Haftamız kalmadı göğüs hassasiyeti. Bütün belirtileri hamilelik boyunca yaşayacağız diye bişey yok içini serin tut
LavinsMom 1palyaco korkma canim zamanla geciyor sonra yine geliyor. Boyle devam ediyor. Hormonlar yukseliyor basta cok fark hissediyoruz goguste falan sonra vucut alisiyor .
Mehlika26 1palyaco hayır ya hiç bir alakası yok bütün kadın doğumcular sık sık söylerler bu tür şeyler kadından kadına değişir bi tanıdığım 8 haftasında öğrendi ve hiç bir belirti olmadığını söyledi ne kaşık ağrısı ne bulantı ne de göğüs hassasiyeti Allah bebeğini korusun inşAllah
1palyaco Yasemincee26 ya öyledir muhakkak bunları duymak içimi rahatlatıyor . Dediğim gibi birkez kürtaj oldum be o korku var içimde .
1palyaco Mehlika26 Amin inşallah teşekkür ederim . Hiç belirti olmaması tamam ama benim varken erkenden kaybolması korkuttu .
Ezgi2301 Her gebelik aynı değil sonuçta benim yaşadığım belirtileri sen yaşıyacaksın diye bir şey yok ama yine de araştırmanı tavsiye ederim en azından her kafadan farklı ses duymazsın yada bir daha ki kontrolünde doktoruna danışırsın https://www.tamamlayicisaglik.com/blog/saglik/hamilelikte-memelerde-gorulen-degisiklikler#:~:text=Bu%20ilk%20belirtiler%20genellikle%20hamileli%C4%9Fin,alaca%C4%9F%C4%B1n%C4%B1z%20zamana%20kadar%20devam%20edebilir.