Kızlar selaaam. 🥰 37+5 olduk. 35.haftaya kadar tansiyon problemi yaşamamıştım, idrar tahlili verdim protein kaçağı çıkmadı doktorum evde takip istedi ve alfamet başladık. bebeğin kilosu 35te 2560 gramdı 37de gittim 2750 gram çıktı, haftasına göre biraz küçük dedi. Tansiyonun etkilediğini söyledi fakat ben hiç tansiyon rahatsızlığı hissetmiyorum, hastane ortamında çok geriliyorum ölçtürürken stres oluyorum 16/10 17/10 çıktığı oluyor. Fakat evde 12/8 13/9 çıkıyor. Küçük tansiyonum şu sıralar hep 9 çıkıyor hatta nedenini bilmiyorum tuz hiç tüketmem vücudum hiç ödem yapmadı total de 8 kilo aldım.
Tansiyon yüksek olduğu için normal doğum da önermedi. Bebeğin gelişimi yavaşlarsa alırız dedi. Bu durumu yaşayanlar bana yardımcı olabilir mi? Çok strese girdim artık çok az kaldı ve bebeğin gelişimi yavaşlar mı durur mu korkuyorum