Efnaneda bende hamileliğimin ilk haftalarında çok fena grip olmuştum, sürekli doktora gittim atlatamıyordum çünkü, ama paroldan başka bir ilaç verilmiyor o da bir işe yaramıyordu, en son özele gitmiştim doktor ılık suya bal limon ve biraz da karabiber koyup karıştırıp içmemi tavsiye etmişti, her gün sabah öğlen akşam bir bardak içiyordum gerçekten işe yaramıştı ve bol bol meyve tükettim mandalina özellikle, tarhana çorbası ve tavuk suyu çorbası yapabilirsin onlarda çok iyi geliyor gribe, geçmiş olsun inşallah tez zamanda atlatırsın