sedseda Kızlar hiçbir pantolon ve üst olmuyor artık 7. Aya girdim havalar da soğumaya başladı beni bu kış idare edecek birkaç parça kıyafet almak istiyorum önerileri bekliyorum 😊
naneliseker_ sedseda triko takımlar çok iyi oluyor standart beden vs. Tofisa, podymplus, ve pazarium a bakabilirsin ben memnunum.:)
Alexab sedseda triko takım veya hamile tayt üstüne uzun kazaklar adını unuttum şimdi. LCW modest kısmında var.
aslhnkrts9 sedseda fulla moda diye mağazaydı ben pek internetten alışveriş yapmıyorum normal zamanda da giyerim kullanışlı olur diye tercih ettim