Kızlar 32 haftada çalışamaz raporu aldım ücret ne zaman yatar eğer doğumdan önce yatıyorsa normal raporda mesela 1 aylık alınca 1 ay sonra yatıyor ya bu da öyle mı acaba 1 aylık yatar mı önden çünkü hastane için bu parayı kullanmayı düşünüyoruz ona göre bir yol çizelim bilgisi olan var mı