Yerleşme kanaması yaşayanlar bilgi verebilir mi? kaç gün sürdü? Ağrılı mıydı? Reglinize kaç gün varken yaşadınız? Renk kıvam miktar nasıldı? Benim 6 gün var reglime. Bugün damla şeklinde iç çamaşırıma açık pembe akıntı gibi geldi. Ama kasığımda batma be ağrıda var acaba erken regli mi olcam diye düşündüm. Ama hiç artmadı bugün aralıklarla 4,5 damla gelmiştir. Yardımcı olur bilgi verirseniz çok sevinirim