Merhaba hanımlar şuan 31 haftalığım yaklaşık 24üncü haftadan beri gebelik şekeri yüzünden diyet yapıyorum. Sabahları açlık şekeri en fazla 98 çıktı oda bir iki kez diyeti boşladığımda. Tokluklarımda da en fazla 115 gördüm iki kere. Ama doktorum sürekli bebeğin suyunun fazla olduğunu söylüyor şekerimin çok yüksek olduğunu ve böyle giderse insülin başlayacağını söylüyor. Başka bir doktora gittiğimde bu değerlerin fazla büyütülecek bir şey olmadığını söyledi ama artık kafam çok karışık. Başına gelen var mı? Yada şekerin en fazla kaç olöası gerektiğini bilen? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻