Kızlar 1 senedir bebek istiyoruz olmuyor ilk 2 gebelimde hemen olmuştu 2022 şubatta kalbi durunca kürtaj oldum doktor 6 ay korun dedi sonra da serbest bıraktık ama olmuyor 1 senedir doktora gittim bi sıkıntı yok bu ay ovuslayonla yumurtlamayı da takip ettim 2 gün pik oldu 3. Gün çatlama oldu adetime 5 gün var ama hamile gibi hissetmiyorum sol kasıkta ara ara ağrı oluyor birazda göğüslerim sızlıyor onun dışında bi belirti yok ama bunlar zaten adet belirtim kafaya takma diyeceksiniz ama düşünmeden yapamıyorum gün boyu o kadar yoğunum ama akşam olunca yine aklıma geliyor tuvalete gidince akıntı olunca yine aklıma geliyor ne yapmam lazım sizler ne yaptınız soğan suyu diyen var kekik suyu diyen var