sehrengiz_8 Merhaba kızlar son kontrole ne zaman gittiniz ve bir sonraki kontrollerinizi doktorunuz ne zaman verdi ben 7 ekimde 6+6 haftalıkken gittim bir ay sonra gel dediler ikili tarama için çağırdılar sizde durumlar ne
Abikardes12 sehrengiz_8 bende 8 haftalıkken gittim 1 ay sonra gel dedi ama beklemek çok kötü geçmk bilmiyor nasıl herşey normal mi derken kendimi bitiriyorum elimde değil🥲
Dilarasaban sehrengiz_8 Abikardes12 bende 9 haftalık oldum düşük tehlikem olduğu için iki haftada bir haftada bir gidiyorum yarında kontrolüm var umarım kanama alanı durmuştur ☺️
Sultanoncul sehrengiz_8 merhaba 8 haftalıkken gittim 3 hafta sonra gel ense kalınlığına bakcam sonrada ikili tarama dedi doktorum
Abikardes12 sehrengiz_8 bi insanın aklından hep kotu seyler gecermı yaa doktorda oraya yatıp hersey ıyı dedıkten snra rahatlıyorum kapıdan cıkar cıkma başlıyorum vesveseye :/
sehrengiz_8 Dilarasaban a a a çok geçmiş olsun inşaAllah her şey gönlünüzce olsun sağlıkla alalım kucaklarımıza
Abikardes12 Dilarasaban ınsallah hrreey yolunda gıder hayırla saglıkla kucagımıza alırız evlatlarımızı
sehrengiz_8 Sultanoncul ense kalınlığı ikili tarama ile birlikte alınıp kıyaslanıyor demek ki herkesi aynı zamanda mı çağırdılar ki
sehrengiz_8 Abikardes12 bende ilkinde siz gibiydim şimdi biraz daha rahatım her hafta doktora giderdim belirti azaldı bu oldu vesaire diye
sehrengiz_8 Abikardes12 hahha anlayabiliyorum o da çok farklı ve psikolojik olarak çok zır bir süreç rabbim yardımcımız olsun sağlıkla alalım kucağımıza