Merhaba kızlar bu benim ikinci gebeliğim kızıma hamileyken 5. Ayda genital varisim oluştu zorunlu sezeyan oldum ve 37. Haftada doğum yaptım söndü geçti şuan 9 haftalık hamileyim ve aynı bölgemde varisim oluşmaya başladı çok erken değilmi? Sizin başınıza böyle birşey geldimi geldiyse kaçıncı ayda farkettiniz?