Hayal23455 Adet tarihime göre 7 haftalık gebeyim ama doktor geç döllenme de olabilir dedi. Kese görünüyor bebek yok , alltan ultrasonla :(
Esra_4774 Hayal23455 ben 8. Haftada duydum benimde geç dollenmeydi biraz bekleyin dua edin sabredin canım
Sultanoncul Hayal23455 benimde öyleydi canım 8. Haftamda göründü bebek iyi düşün iyi olsun az daha sabret tekrar git kontrole benim dkktorumda aynısını söyledi çünkü geç döllenme olabilir diye
Sultanoncul Hayal23455 benimde öyleydi canım 8. Haftamda göründü bebek iyi düşün iyi olsun az daha sabret tekrar git kontrole benim dkktorumda aynısını söyledi çünkü geç döllenme olabilir diye
Sebahat77 Hayal23455 şuan aynı durumda ve aynı haftadayiz normal adet tarihine göre bugün 7 hafta ama cuma günü kontrole gittim karnimdan görünmüyor alttan muayene ile baktı geç döllenme olmuş muhtemelen dedi adet tarihinle uyumlu bir gebelik değil dedi . Minicik bir kese göründü ama sizin gibi bende kalp atışı vs şuan için yok 5 hafta 2 günlük dedi ordan bakinca . 2 hafta sonra yeniden gel dedi . Ayni zamanda betami da takip ettik arttı hayırlısı olsun hakkımızda inşallah.
Hayal23455 Smyrmz vajinal ultrason ile bakarken 5-6 haftalık gibi görünüyor dedi sonra adet tarihimi sordu 7 haftalık ama geç döllenme olabilir dedi kese de büyümüş dedi bebek yok bilmiyorum ki boş gebelik diye çok korkuyorum
BirAvucmutluluk Hayal23455 evet benim Altan ultrasonla kesede bebekte 5+3 haftada görünmüştü herşey yolundadir hayırlı haberler alırsın bir daha ki gittişinde belki de geç döllenmedendir umarım 🤲🏻
Hayal23455 Esra_4774 siz 8. Hafta da kalp atışını duymuşsunuz sanırım ama biz daha kese de bebeği göremedik :(
Esra_4774 Hayal23455 sakın moralini bozma iki hafta bekle canım benim hayırlı haberlerle gel bize inşallah 🤲
Hayal23455 Sultanoncul tam kaç haftalık olduğunu da anlayamadım zaten çok moralim bozuldu :( bir hafta sonra mı gitsem iki hfta mı beklesem bilmiyorum şu an
Hayal23455 Sebahat77 bebeği sizde mi görmediniz yani ? Son adetim benim 30 Eylül sizin ne zaman ? Çok üzülüyorum gerçekten inşallah boş değildir sizinde benimde
Hayal23455 Sebahat77 hayırlısı olsun burdan aynımşeyleri yaşayıp sonu güzel olan insanlarla konuşmak rahatlatıyor
Hayal23455 Birde geçen hafta beta 2600dü bu hafta 7000olmuş az artmış dedi ama belli bi haftadan sonra betanın önemi yok falan dedi anlamadım :/
Burcu__0506 Hayal23455 canım bende adetime göre 7+4 ama ultrason da 6+4 gözüküyor benimde geç döllenme daha bebeği göremedik üzülme lütfen görürsün ben 10 gün sonra gidecem ozaman bebek gösterir kendini dedi doktor
Hayal23455 Burcu__0506 ay inşallah ya ama beta da az artmış dedi aslında aksi bir durum olduğunda beta artmaz düşermiş ama bana doktor daha yüksek çıkması lazımdı falan dedi çok da olumlu konuşmadı doktor da çok önemli bence hu süreçti :(
Hayal23455 Burcu__0506 bi de benden keseyi alttan gördü 2 kere gittim ikisinde de alttan gördü karnımdan zaten kese de görünmüyor
Hayal23455 Burcu__0506 bilmiyorum yani sonuçta benimde azalmamış artmış ona bişey demedi :( geç döllenme olabilir bekleyelim dedi
Mehlika26 Hayal23455 bende geçen hafta 6 haftalığım diye doktora gitmiştim doktor ultrason ile karından baktı kese gözüktü 4-5 haftalık dedi bebek görünmedi 10 gün sonra çağırdı bu geç döllenmeler 2 haftaya kadar çıkıyor inşAllah bebeğinizi ve kalp atışlarını duyarsınız