_gulfer ben memnun kaldım benim doğum süreci biraz uzun ve zordu 1 hafta boyunca düzensiz sancı çektim açılmam son 3 günde gerçekleşti ruh gibiydim epidurali alınca rahatladım sadece doğuma yakın ıkınma hissi geldi ilk doğum olduğundan sancı sandım uyku sersemliğiyle düğmeye basıp tekrardan epidural aldım o biraz zorladı beni sancılarımı hissedemiyordum çünkü onu da tekrardan suni sancı vererek hallettiler genel olarak iyiydi benim için aldığıma çokta pişman değilim sadece ilk zamanlar eğilirken ya da ayakta uzun süre kalınca belim çok ağırıyordu o da azaldı şimdi o kadar değil