Bsra0534 Ah bitanem benim bende tam 8 Kasım’da doğum yaptım 37 haftalık bebeğim sariliktan 5 gün yattı 6. Gün emzirmeye gittiğimde taburcu olduğunu soylediler. Şimdi yanımda uyuyor yakın takibi yapılıyor yinede. İnşallah sende bir an önce kavuşursun bebeğine ❤️ Evet çok üzücü bir durum ama ben ağlamayı ve üzülmeyi ordaki diğer daha kötü bebekleri görünce bıraktım.. Elhamdülillah dedim. Sende üzülme ve düşünme . Yatmasinin tek sebebi sarılık olsun.. keşke olmasa ama..