elizanim28 Merhaba arkadaşlar çevremde bir kac arkadas hamile kalmadan folik asit kullaniyo , sizlerdende boyle kullanip etkisini goren varmi acaba
guzelanne01_ elizanim28 evet canım hamile planladığın anda kullanıyorsun bende öyle yaptımm hamile kalmadan 1 ay önce kullandım gebelik için önce kullanmak çok önemli Diofol kullanmıştım doktor kontrolüyle tabiki
Boncukk123 elizanim28 evet canım ben gebelik planlarken 1 ay kullanıp ara veriyordum 1 ay kullanıp ara veriyordum gebe kalmadan önce de 1 ay kullandım gebe olduğumu öğrendim ilk 12 hafta da devam ettim . Gebeliği kolaylaştırmıyor folik asit ama anlık gebe kalma durumunda nörolojik sıkıntıları engelliyor
Tugcecey elizanim28 gebe kalmadan 3 ay önce başladım ara vermeden kullandım. İlk denemede hamile kaldım. Solgar’ın folatını kullandım