Rabiul bence görünür çünkü bende doktora gitmeden biraz bekliyim dedim gittimi kese bebek kalp atışını duyuyim diye 6+2 de gittim çok şükür kalp atışınıda duyduk sizde görürsünüz yani ama 6. Haftaya kadar beklemek daha iyi oluyor diğer türlü şüphe giriyor insanın içine