Hatice--- Mervekar1 20 hafta oluyoruz 1 2 kg almışım kızımda toplam 28 kg almıştım bu sefer tersi olduğu için yiyemiyorum pek kg alımı yok ama sonrasında ne olur bakacağız 😂
Haticebubekir0 Ulass aynıyız sanırım bende 20+4 nısanın ılk haftasına gelıyor dogum ancak sezeryan oldugu ıcın martın son haftası dedı doktorum