prensesannesi_2227 Kızlarr yaz ayında doğumum olcak fakat ben ne almalıyım nasıl gıydırmelıyım bılmyorm yardım eder mısınıx kızım kış bebeğiydi ozman kolaydı smdi yaz ayında nasl olck ?
Guluzar06 prensesannesi_2227 kıs bebeği mi kolaydı🤪 battaniyesi zıbın uzun mu kısa mı battanıye kalın yeterli mi 🤣 şimdi bol bol zıbın alın giyinsin hiçbir şeye gerek yok valla dısarıya da tişört şort mis
Balbebek012 prensesannesi_2227 bol zıbın al müslin battaniye çok kullanışlı oluyır tavsiye ederim uzun kollu takım alma oğlum 15 ağustos doğumlu takınlarını giydiremedim maalesef
prensesannesi_2227 Guluzar06 😁 vala kızımda kalanlara bakacagım eksıklerım varsa alacagm kızımda 5li takım 1 tulum yeterlı oldu mesela 2 gun kaldıgım sure zarfında smdi 1 tane jakarlı tulum kısa kollu zıbın almayı dusunyorm bıde alt üst alırım tmm
prensesannesi_2227 Balbebek012 müslin battanıye falan var kızımdan kalma almstm hedıyede gelmsti zıbn alcgm
prensesannesi_2227 Guluzar06 bnde oyle dusundm kısa kolluda varmıs zaten bıde bn indrmde unısex zıbın bıde hastane cıkısı almştm 5lı takım tabı premature olrk cnku kzm 36 da dogdu buda kucuk dogar fye koydm knara onu kullnblrm blkı bklm hyrlısı buyusunde ıns