Kayaeliff
Merhabalar, benimde ikinci doğumum Ocak başında olacak nasipse. İlk doğumum da aralıkta idi. Yani kısaca hep kış bebeleri doğurdum😌 pijama takımı üstüne sabahlığı olan tercih etmiştim.(üçlü takımlar) Pijama takımı uzun kollu ama böyle bambu tarzı idi. Bende tesettürlüyüm. Biri gelince sabahlığımı alırdım üstüme. Ama denildiği gibi hastaneler baya sıcak. Aşırı kalın, hele kadife ya da Polar tarzı şeyleri asla düşünmeyin derim. Zaten sürekli emzirme denemeleri olacak, iyice bunalırsınız. Naçizane tavsiyem 😊