aliks 14 günlük anneyim. Sezaryen oldum. 82 kilo girdim ameliyata bir kilo kaldı hamile kaldığım kiloma dönmeye. Göbeğim biraz yumuşak ama normal yani sonuçta içerde bebek vardı. Ama toplanıyor yavaş yavaş bence. Ki umrunda olmuyor en son düşündüğün şey o oluyor. Göbeğim kalsın me var bunda diyorsun. Ben fiziksel olarak çöktüm malesef göbekte neymiş. Hiç…