Esra_4774 Edaa01 benim bebeğimde kız etten tiksindim ya hala yiyemiyorum bazen sağlıklı diye çok zorlarim kendimi o kadar kavurma eti tek yiyebiliyorum şuan
Ayse21-23 Edaa01 ilk kızıma hamileyken et balık tavuk yumurta bunlardan tiksindim çok hemde bildiğiniz kusuyordum şimdi 11+5 haftalığım bu hamileliğimde tam aksi et tavuk balık yiyorum yumurta yemessem doymuyorum
Boncukk123 Edaa01 yok canım benim kırmızı ete alerjim var zaten tadını bile zar zor biliyorum ama aşerme tarzı olarak degıl de saglıklı diye tavuk balık yiyorum
Enu1004 Ayyy bennn😅 33+2deyiz hala etli yemediğim gün benim kız hiç mutlu olmuyor😄 etli yemek yiyince öyle hareketli oluyor ki eşim bile çok şaşırıyor
Ayse21-23 Esra_4774 en son 9 haftalık ken gittim doktorum 30 kasıma randevu verdi bende cinsiyeti bilmiyorum Çin takvimi kız diyor yüzük yaptım erkek diyor ama en iyisini rabbim bilir sağlıklı olsun da
Esra_4774 Ayse21-23 resmini at istersen bakım canım doğru tahmin ettiklerim çok oldu burdan bence erkek seninkisi ama istersen bı fotosunu at
cutecik Edaa01 oğlumda etten tiskindim ağzıma süremiyodum şimdi kısmetse kızımız yolda onda da kebaplar etler götürüyorum😀
Esra_4774 Ayse21-23 Allahimm maşallah içime doğdu cidden bebeğin erkek canım öğrenince yaz olur mu başka var mı fotoğrafı netleşsin tam 🥰🤲🧿daha küçük haftalara aitvarsa at istersen bakım 12,14 haftalık oluncada at soylerim canım
Ayse21-23 @Esra_4774 kızımış geliyormuş canım hamilelik farklı olunca insan acabamı diyor ama hiç öyle değil miş