Sanırım depresyondayım doğum yapalı 17 gün oldu bi tane de oğlum var 2 buçuk yaşında yeni doğurduğum kız bebek . doğurduğum günden beri ağlamk istiyorum bunalıyorum sıkılıyorum Allahım affetsin kızımı korusun tabikş ama bazen doğurmasa mıydım diyorum bi tane oğlum yeter miydi büyümüştü ne güzel rahata ermiştim diyorum kızım memeden ayrılmıyor sürekli emmek istiyor oğlum bana çok düşkün sürekli benimle oyun oynamak istiyor parka gitmek istiyor yanımda kimse yok eşim akşama kada çalışıyor canım çok sıkkın ya doğurdum 2 buçuk yaşına getirdim oğlumu kızım da gelir diyorum bazen bazen de Allahım affet biliyorum çok bebek isteyip olmayanlar var ne yapacağım bilmiyorum hiçbir şeye yetişemiyorum yemek ev temizlik oğluma çok acıyorum onunla oynayamıyorum uyku saati yemek saati hep değişti karmakarışık oldu bugünlerde geçer mi destek olabilir misiniz 🥹🥹🥹