aslhnkrts9 Cansel76 kullanışlı bişey olsun derseniz içi geniş olanlara bakın derim genel olarak pusetlerin içi küçük oluyo ve ¾ ay kullanıyorlar diye biliyorum ben baby2go marka aldım bebek arabasıyla diğer pusetlere göre iç kısmı daha geniş oto koltuğu da oluyo
aslhnkrts9 Ama daha kullanmadım Nisan da doğum iç kısmında ki pedleri çıkarınca 1 yaşa kadar olur diye düşündüm öyle aldım benim için kullanışlı olması çok önemliydi