Kızlar doğumuma 24 gün var olarak gözükmekte karnımın altına ve belime bugün inanılmaz bir ağrı girdi ilk defa hala ara ara gelmekte sizce korkmalı mıyım şiddetli adet sancısı çekenler bilir resmen adet sancısının gibi geldi ama çok şiddetli normal mi bu yaşayan var mı?