Sdylk normal doğumdan sonra kendimi her bakımdan daha iyi hissettim. Sezeryandan sonra da hemen ayaklandım ama iğnelerin etkisinden bedenim çok ağır ve şiş gibiydi. Ancak hacamat olduktan sonra bedenimi daha rahatlamış hissettim. Sancılara gelecek olursak, hayatımda hiç yaşamadığım çok şiddetli bir sancı oluyor. Sezeryan çok daha kolay geliyor. Ama tekrar hamile olursam yine normal doğum yapmak isterim.