Mihrimihre Esra_4774 ayyyy ciddi mi çok teşekkür ederimmmmmm çok sağolun ben hep aşırı erkek hissediyordum kız olursa uçucam mutluluktan😅🤣
alim_asaf Deryaisik sağlıkla gelsin hepimizin bebişleri inşallah. Sandım benim bebeğime kız dediniz ben de 14 haftalık oldum fetal dna yaptırdım sonucunu bekliyoruz 2 li tarama da biraz risk çıktı dua edelim bir birimize inşallah 🤲 sağlıkla gelsin bebişler