Melos066 Narmim o zamanları yiyip çıkartarak geçirdim çok zor bi süreç ana bana da birşey fayda etmedi 14. Haftamdan sonra toparlandım birşey oneremiycem maalesef 🥹 ama dediğim gibi sırf virseyler girsin mideme diye yedim çıkardım devamlı
-Annem Narmim Bana beyaz leblebi çok iyi geliyordu 🧘🏼♀️ Deneyebilirsiniz .Bende 13 .haftama kadar malesef cektimm sonrasinda geçtmisti çok şükür 🙏🏻 O süreçler baya zorlayıcı oluyor sizi anlaybiliyorum. İnşallah en kısa sürede duzelir 🙏🏻