Necla06 Filiz35 secde pozisyonunu deneyebilirsin. Doğuma 2 gün kala dönen var haftan çok da geç değil döner daha.
serapinci Filiz35 bende 34 haftalığım ve benimde hala dönmedi yukarda kafası bizim paşanın bende napıcağımı bilmiyorum 🤷♀️
Minikheyecan Filiz35 ben bebeğimle konuştum ve ona müzik dinlettim belki faydası olmuştur diye düşünüyorum :sonra döndü :)
serapinci Filiz35 döner vakti var bekleyelim dedi. Sadece şuan doğumun normal mi sezeryan mı onu diyemem bekleyelim dedi
Fundanur Bahar11mucize benimkide ayni 25haftalikdan beri ayni donmedi birde hep solda sznki nerde ve nicin donememis dojtorunuz soyledi mi
Hediye09 Filiz35 yok ay bisey demedi nst gönderdi. Sonucu gösterdim tamam bi sıkıntı yok randevu tarihini yazdı o kadar. Ben ilk gidişimde sorayim.
Filiz35 Fundanur benim solda canım sol kaburgamın hemen altında kafası var bebek iri olduğu için de dönmemiş olabilir diyor bilmiyorum yaa ben çok takıldım rüyalarıma giriyor strest yaptım iyice geceleri uyuyamıyorum😔
Bahar11mucize Fundanur sağ sol değişiyo ama genelde solda doktorum hiç bişey demedi 38 e kadar beklicez dönmesini dedi sadece bekliyoruz ama hiç niyetini yok
Filiz35 serapinci benim ilk normal oldu olmuşken artk bu da öyle olsa inşallah Allah'ım yaaa😔 hayırlısıyla inşallah Allah'ım 😔
Emelkanat İlk kızım sürekli makat gelişti hiç dönmedi sezeryana alıcaklardı 39.haftamda grip oldum iki gün evde yat dedi doktor narkoz vermek istemedi tabii iki gunu bulmadım ertesi gun nişan geldi sancım geldi kızom dönmüş normal doğum yapıp çıktım son ana kadar bekleyin bence dönmüyor diye sezeryana yöneltmelerine izin vermeyin😊