Gamzealptkn Smyrmz adetm bi gün geçti 9.82 geldi kanamam başladı 2 gn sonrada 30 geldi yükselme olmş ama kanamam var diye kimyasal olablr ddiler salı tekrr kan vercem 😞
papatyaolsun Ben de Bu ay Klomen ovitrelle kullandım. Çatlatmadan sonraki 11. günüm ama negatif görünüyor bugün test yaptım
tatlibebegim_ Gamzealptkn hee ihtimale karşı progestan fitil kullandım 12.haftaya kadar ondanda gelmemiş olabilir
Gamzealptkn tatlibebegim_ bnde kullanıyorum hcg poztf gelince hemen kullandm ertesi gün kanamam başladı dün akşamdan beri devam ediyor 😞😞
tatlibebegim_ Gamzealptkn doktorlar tam kırmızı olmadıkça korkmayın diyolar ya kahverengi pembemsi yerleşme kanaması 4 5 gün bile sürüyormuş senin ne zamandır böyle
Gamzealptkn tatlibebegim_ dün akşam başladı devam ediyo hala ama daha önce de böyle demişlerdi kimyasal oldu gitti kırmızıya dönmedi hcg verdm değerim düşmüştü