Hafize123 benimde aynı yani sürekli hastalandım işte geldi diyorum kupkuruyum :/ bazen çok akıntım oluyor adet zamanı şuan enterasan , doktor birkez bana adetten kullanılacak ilaç verdi 3 gün hamile kalmak için yumurtaları çalıştırıyor 2 ay kullandım ondan sonra adetlerim düzensizleşti her ay aynı gün olurdum şimdi günler bir erken bir geç olarak devam ediyor ama şuan ilk defa 5 gün geçikti yarını bekliyorum gelecek mi , başka bir belirtimde yok göğüslerim yumuşak hiç ağrısı yok başka midemde sorun yok birtek olacak gibi oluyorum ama olmuyorum ve ağrım bir var bir yok