Mmeleklr2 Bebeğim hareket etmiyor değil hissediyorum ama çok az ve yavaş normalde daha canımı yakardı hareketleri bugn pek az gbime geliyor endişelenmelimiym😞
UmmNasuh Mmeleklr2 doğum yaklaştığı zaman bebeklerin hareketleri azalırmış bir nevi doğuma güç toplamak için dinlenme gibi düşünebiliriz ama hiç hareket etmezse o tehlikeli
Ayseumut Mmeleklr2 siz yinede hareketlerini takıp edin ablamda 37 de hareket hıssetmıo diye gttı bebısın suyu azalmıs ıkı gun snrasındada doğurdu sunı sancıyla