İstanbulda fiyatlar çok yüksek oraya o kadar para vereceğime çocuğuma harcarım Bi devlet hastanesi var ama sanki özel gibi fazla kalabalık değil yoğun değil muayeneye gittiğimizde hemen giriyoruz doktor ilgili arada asistan denk gelse de orda doğum yapan Bi kaç kişi var memnunlar ama çok kararsızım yaa odalar iki kişilik sonuçta belki denk gelirse kimse olmaz kafam çok karışık