Ayseumut Emo47 22+1 im iyi gidiyor şimdilik arada karın ağrısı bel ağrısı yaşıyorum ama başka şikayetim yok saglıkla vaktınde dogsunlar insallah
Blackkcat Emo47 tam 22haftalık oldum,bol bol hareketleri seyrediyorum,bi küçük plasenta sorunum var tam yukarı çıksa rahatlıyıcam
On-Fr-Tu Emo47 sırt ve bel ağrısı oluyor. Detaylıya girdim. Yediğime içtiğime dikkat etmeye çalışıyorum. Önümüzde ne kaldı ona bakıyorum . Şeker yükleme ve uyuşmazlık iğnesi var. Zaman geçiyor
Lutulut Midem alev alev yanıyor. İlk 3 ay hiç uyuyamayan ben sürekli uyumak istiyorum. Benim ilk 3 ayım çok rahat geçti şuan zorlanıyorum bel fıtığım yine hortladı 😩
ruveyda123 Benimde ilk 4 ayım çok bulantılı geçti artık rahatım hamdolsun ara ara mide yanma problemi oluyor onun haricinde bir sıkıntı yok çok şükür ☺️