Ben 23+5 haftalık hamileyim detaylida plasentamin büyük olduğunu öğrendim neden olduğu suan bulunamadi her hafta muaneye gidiyorum aranızda böyle olup sağlıklı dogum yapan oldumu doktor bebek ölebilir yada sana bisey olabilir her an dedi her hafta seni görmem lazım şimdi hiç keyif alamıyorum bisey olacak diye çok korkuyorum korkumdan da alışverişini yapmadim hadi aldım bisey olsa ben naparjm diyorum 😔😞