Htcucr bi yandan normal diyorum ben de ama insan bi düşünüyor ara ara. Siz de şey var mı kaburga ağrısı? Benim bi kaç haftadır sağ kaburgam acıyordu son 3 gündür baya baya artık dayak yemiş gibi acıyor oturunca özellikle acıyor. Ve o taraftaki bebek 3 gündür hareketleri çok çok azaldı yukarı doğru sivriliyor karnım o zamanlar da acıtıyor