Kızlar bebeğimin cinsiyetini 12 haftalikken öğrendim doktorum yüzde doksan kız dedi şimdi 16 haftalık olduk ve çarşamba günü kontrole gideceğim normalde özele gidiyorum ama bu ay devlete gideceğim çevremdekiler hep cinsiyetini sor öğrendim deme dediler 12 haftalık çok erken değişebilir falan diyor ben asla istemiyorum değişmesini ismini herseyini ayarladık iki kız hep hayalimdi bir birlerine arkadaş hersey olacak diye içimde böyle tuhaf bir his var acaba var hep neden bu şekil oldu ilk kızımda geç öğrenmiştim kendini göstermedi acaba bu yüzden mi anlamadım