Sever doğumun Kolay olup olmaması bence sayıya değil doğumun nasıl başladığına bağlı. Önce su gelip doğum başlıyorsa zor bi süreç oluyor. İlk doğumum böyleydi ve psikolojim bozuldu diyebilirim. Eğer doğum sancı ile başlıyorsa süreç gğzel ilerliyor çünkğ bebek suyu ile kayıyor aşağı. İkinci doğumum da böyleydi süreç gğzel geçti şükür