Gskcmz Gzderg ben 38+6 da sezeryanla doğum yaptım çocuğun boynuna 4 defa kordon dolanmıştı 3 gün boyunca sütüm yoktu bebek sarılık oldu belden uyuşmalı olduğu için iğnelerin etkisi baş ağrısı yaptı o çok kötüydü ama her insanın aynı olamıyormuş