oznur2410 Kızlar bugün adet günüm ilk idrarla yapmadım. Çok silik var fotoğrafta biraz zor gözüküyor fener tutunca daha net silik çizgiyi gören varmı
Cansuumesee oznur2410 cok cok silik cıkmıs birkac gun daha bekleyip testi yenileyin sonuca gore kan verirsiniz :)
mombarbie_ oznur2410 sabah ilk idrarla tekrarlayıp biraz daha netlesme olursa kan vermeye gidebilirsiniz şuan pozitif görünüyor
nazli0306 oznur2410 burda belli buda bnmki adete 5 gün var https://imgyukle.com/i/yuSqr0
Sumeyyealts oznur2410 ben 5 gün hcg testi yaptım koyulaşma oldu her gün ondan sonra gittim 533 le öğrendim