abnw Malesef 14 yüksek benimde 33 haftada ilk kez tansiyonum öyle çıktı o zamana kadar aksine düşüktu oyzden Dr çok önemsedi idrarda protein falan bakıldı bir gün hastane yattım sürekli ölcum yapıldı Allahtan düştü idrarda temizdi,gebelikte 12 nin üstünu yüksek kabul ediyorlar 13 sınır.Smdi evde sabah akşam kendim ölcum yapıyorum 12 yi geçmedi geçtiği an bende acile gderm dye düşünüyorm cnkü gerçekten önemliyms bu yüksek tansiyon işi.Bende 34+3 üm.Düşmezse gidin düşse bile doktorunlada bunu paylaş idrar kan baksın.