
Merhaba guzel anneler ve anne adayları, bugun ilk defa ovulasyon testine başladım. Reglimin ve döngümün 5. Günü. Testi uygulamaya yükledim 7.5 Low çıktı. 10 olana kadar bekleyeceğim galiba. Hadi gelin beraber burada testlerimizi değerlendirelim 🤗