Asiiye Mom092 bende eskiden giderdim digerlerine gore iyiydi izne cikti geldi gecen ay gittim hosuma gitmedi ya hasta yogundu acele etti pazartesi gitmistim cunku bi de ayse filiz de suratsz
Hhatice25 Begüm hanımı bende beģenmedim ilgisiz sormasan anlatmıyor kalp atıslarını bile dinlermedi bebeğimin
Asiiye Mom092 cook ben soru soruyorm cvp da vermemisti acilde ebeye dedi de anladim vana ikiz mi gebeligin dedi bilmiyorum dedim nasil yani ikizmi dedim cvp yok ebeye biri şu haftalik bi şu diyince anladm daha da gitmiyorum
Asiiye Duygubebis evt caglar bey cok mutevazi ben ona gidiyorum muhtemelen esim dogumu da orda istiyo pahali ben istemiyorum ama nasip bakalim
Zeynepmeyra Duygubebis Gülizar hanıma doğuma giden bildiginiz biri var mı? Muayenede çok ilgiliymiş ama dogumlari nasıl acaba?
Duygubebis Zeynepmeyra Gülizar hanıma kuzenim gitti çok memnun kaldı ve arkadaşım gülizar hanımla çalıştı daha önce Öneri üstüne gittik hasta potansiyeli yüksek ve el becerisi gayet iyi memnun olmayan Yok
Elif5868 Slm kızlar 7 haftalik hamileyim ikinci bebegim olacak kizimda devlete gittim kerime hanima ck ck memnun kaldm simdi medicana da kerime hanm yine ona gitmeyi dsunuyodum ama gultepeyi de begenen arkdaslar olms hangisi kararsiz kaldm