3 kasımda aşılama oldum hcg poztf geldi 2 katı yükseldi ama kanamm var 2 gn snra tekrr bakcz yine yükselirse bizm için anlamı var ddi progestan kullandğm için çamur gibi geliyo kırmızıya dönmedi henüz aşılama sonrası böyle başlarda kanaması olup da sağlıklı ilerleyn oldu mu şu an için hala kimyasal olablr ddi