Fbtek123 tekrar alın. Bizim 3 yaş alt kat komşu çocuğu var okula yazıldı, aynı dediğiniz gibi herşeye ağlıyor, bağırıyor, etrafa saldırıp vuruyor ve aşırı ses çıkarıyordu. Okula kaydolduktan 1 hafta sonra oradaki çocuklara şiddet uygulamış, öğretmenine tükürmüş vs hemen annesini çağırdılar psikoloğa götürün diye bir sürü şey çıktı çocukta. Ben geçen sene söyledim bi tuhaflık olduğunu götürmediler geç kaldılar şimdi keşke önceden götürseymişim diyor.