Kızlar iki hafta önce boğaz ağrısından doktora gittim baya ilerlemişti. Antibiyotik verdi. Kullandım bitti. Bugün tekrar boğaz ağrısı başladı. Vücut halsizliği de var. Napıcam ben yine. Zaten yeterince kullandım antibiyotik, sürekli ilaç bıktım çocuğa zarar artık. Ne yapmam lazım ya, doktora gideyim mi, evde kendim halledemez miyim 🥺🥺☹️ (14+6)