Meryemp Ben bırakmıştım bende son haftalara doğru başladım stres , sıkıntı erken doğum vardı riskliydi gerçi 36+1 de doğumum oldu o ayrı konuda benim kendi doktorum 5 taneye izin veriyordu. Şuan kızım 1 yaşında bu yaşına kadar da emdi. Kendi sağlık sorunum yüzünden 1 haftadir emzirmiyorum maalesef 🥹 bide kızım aşı, dış dışında hiç hastalanması 🤲