Kızlar benim ilk gebeliğim sezeryandı çocuk dönmemişti ve çok rahat geçirmiştim ilk doğumumu 4 sene geçti aradan ikinci gebeliğim kimisi sezeryan oldun hep sezaryan gider diyo kimiside normal de yapıyolar aradan süre geçince diyolar böyle olan varmı ben ikinciyide sezeryan istiyorum