Diyabet 1hastasıyım 12+2günlük hamileyim diyet listesiyle günüm geçiyor 3kilo verdim 3hafta önce gel genetik test yapacağız denildi dün gittiğimde ense kalınlığı ve burun kemiği sorunsuz çıktı o zmn 2li test yapalım sonuca göre genetik yaparız dedi doktorum sıkıntım şu ki hergün kaygı korku yaşıyorum şeker ölçümlerim iyi ama bu kaygıdan kurtulamıyorum benim gibi diyabet1 olan var mı ?