16 senedir kullanıyordum, öğrendiğim gün normal içmeye devam ettim, ertesi gün direkt günde 5e düşürdüm, gitgide azaltarak bırakırım dedim. Esnafız işler kötü gidiyordu çocuk gelecek para yok stresiyle tamamen bırakamadım ama günde 3e kadar düşmüştüm, 1 ay sonra anneannem(beni o büyüttü annem desem yeridir) vefat etti. Cenazesinde neredeyse 1 paket içmişim ertesi gün farkettim. Anne annemden 1 ay sonra dedem vefat etti. Yine azaltmaya başlamıştım ki başaramadım. Şu an 34+3teyim. Yapamadım olmadı. Bırakmak istedikçe bi şeyler oldu. Bulantı tiksinme falan hiç bi şey yaşamadım. Doktorum ayrı, ailem ayrı, eşim ayrı kızdı, onlar kızdıkça beni anlamıyorsunuz diye kızıp içmeye devam ettim. Yapamadım. Baktım ki bırakmaya çalıştıkça daha çok içiyorum ben de pes ettim. Ben yapamadım durumlar el vermedi, iradeli olamadım. Her içtiğimde pişman oluyorum ama engel olamıyorum. Çok düşük değerli bir sigara kullanıyorum, eskiye göre azalttım da ama yine de fazla içiyorum biliyorum. Çok şükür bebeğim gayet sağlıklı. Gelişim geriliği olur dediler bizimki Toraman gibi. Gelişimi çok iyi. Bununla avutuyorum kendimi. Bırakamayanları çok iyi anlıyorum. Bırakabilenlete de sonsuz saygı duyuyorum. Keşke ben de sizin kadar iradeli olabilseydim.