Senin gene iyi yuksek degeein ben gecikmenin 2.gunu 14.3 le öğrendim 5 gun sonra tekrar dedi yarin randevum var kac gundur stres yapiyorum anlatamam belirtilerin varmi benim kasik bel bacak agrim var hala da adet olmadim 5.gun bugun bide 3 yasinda kizim var tuvaletinden tiksiniyorum her temizleyisimde midem bulaniyor psikolojikmi normalmi bilemedim 😏